Telefoonnummer

info@praktijksanacare.nl

Bekijk contact pagina

Kom genieten van een weldadige hotstone massage! Een eeuwenoude massage met een diep helende en zeer ontspannende werking. De naam zegt het al; je wordt gemasseerd met heerlijk warme stenen met een temperatuur van ongeveer 45 graden. De fijne warmte dringt tot diep door in je lichaam. Een moment van ultieme ontspanning!

Waar is een Hotstone massage goed voor?
De warmte en roterende bewegingen van de stenen zorgen voor een goede doorbloeding en helpen bij het oplossen van eventuele blokkades in het spierweefsel. waardoor je spieren ontspannen en je zelf ook kunt ontspannen. Deze massage is ideaal voor mensen met stressklachten, rug- en nekklachten, slechte doorbloeding of spierpijn.

• Ontspanning
  • Stress vermindering
  • Betere doorbloeding
  • Ontspanning van stijve spieren

Een hotstone massage kan alleen geboekt worden bij buitentemperaturen beneden de 22 graden.

Een hotstone massage wordt, vanwege de krachtige werking van de warme stenen, afgeraden aan mensen die niet in de sauna mogen of niet tegen grote temperatuurverschillen kunnen. Hotstone massage wordt niet gegeven aan mensen met diabetes, hoge- en lage bloeddruk, hartklachten, open wonden, brandwonden, huidinfecties, kanker, burn-out/ extreme vermoeidheid, zwangerschap en vrouwen met heftige overgangsverschijnselen. Zie de lijst met contra-indicaties hotstone massage op de website.

Tarieven:
60 minuten € 75
75 minuten € 87,50

Dit foutbericht is alleen zichtbaar voor de WordPress admins

Fout: geen feed gevonden.

Ga naar de instellingenpagina van Instagram Feed om een feed te maken.